esmaspäev, 30. jaanuar 2017

KUI KLIENDI RAHULOLU ON NR1!

Ühes varasemas postituses kirjutasin, et ostsin Boost.ee lehelt  detox smuuti lisandi. Kasutasime seda naisega mõlemad regulaarselt, aga ei tundnud mingit mõju ja samuti maitse sugugi ei meeldinud, sest rikkus ära smuuti värske ja puuviljase maitse.
Boost.ee lehel oli kirjas, et kui toode ei mõju siis maksavad toote raha tagasi, otsustasimegi neile kirjutada, mitte raha pärast, aga lihtsalt tagasiside andmiseks ja saamaks teada, kas ettevõtte reklaam ka vastab tõelisusele.  Kirjutasime neile kirja oma probleemiga, Boost vastas üsna kiirelt ning tundis siirast huvi kliendi rahulolu vastu.
Suhtlus kulges väga hästi ja sõbralikult ja ilma pikema jututa öeldi, et kannavad raha tagasi pangakontole ja lisaks pakkusid veel täiesti tasuta  marjast Boost Balance või Boost Workout smuuti segu, meie otsustasime Balance kasuks. ( Boost Balance)
Selline sõbralikkus, proffessionaalsus üllatas väga positiivselt. Ja klienditeenindus oli samuti väga hea ja kliendi rahulolule orienteeritud. Arvestades Eesti ettevõtete üldist üsna madalat teenindus kultuuri oli Boost.ee kogemus väga positiivne ja loodan, et ka üldine teenindus kultuur Eestis on tõusuteel.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar