kolmapäev, 11. jaanuar 2017

VÄIKEETTEVÕTJA EHK.....


MINU IGAPÄEVAELU KÖÖGIS JA KONTORIS



Väikeettevõtja Eestis on üsnagi väljakutseid pakkuv, täna räägin oma igapäeva elust ettevõtjana, ja igapäeva tööst oma ettevõtte köögis peakoka/juhatajana.
Kõik noored kes unistavad oma ettevõttest, arvates, et see on lihtne ja tulus ettevõttmine siis selles te eksite, kui teil pole just miljoni euro ideed. Ei piisa sellest, kui loote "moneyMan grupp oü" ja arvate, et hakkabki raha voolama. Ei ole mõtet unistada Bentley-st, beibedest ja ümiseda omaette Rick Rossi laul Ima Boss.Ima Boss- Rick Ross

Kuid kui teil on piisavalt palju tahtmist ja enesekindlust ja hea idee, toode või teenus siis kindlasti proovide ettevõtjana läbi lüüa. Ja mis kõige olulisem raha... võimalusi on erinevaid Töötukassa, EAS, mõni rikas sugulane kes laenaks. Kindlasti mida ei soovita teha on laenu võtmine ettevõtte loomiseks, sest kui ebaõnnestute  olete väga keerulises olukorras.

Mina olen ettevõtja toitlustus valdkonnas, Oishii Sushi Take away( Oishii Sushi. ), Väikeettevõtja elu pole kerge, tööd on palju, elu tempo on kiire ja kohustusi on väga väga palju. Eriti veel kui tegeleda ettevõtte juhtimise kui ka köögi juhtimisega. Töid mida teha on palju erinevaid, alustades koristajast ja torumehest ning lõpetades turunduse ja personalitööga. 
Kuid ma naudin seda kõike, mõni päev natuke rohkem, mõni päev jällegi pisut vähem. Ettevõtjana olen pidanud loobuma päris paljust, sõpruskond on vähenenud minimaalseks sest lihtsalt kõige jaoks ei jätku aega, nädalavahetused kui inimesed pidutsevad on minu jaoks kiireim ja pingeliseim tööaeg, pühad ja tähtpäevad olen tööl, aga see on minu valik ja sellega tuleb lihtsalt leppida Minu naine ilmselt ei lepiks sellise elukorraldusega, kui ta ise ei töötaks minuga külg- külje kõrval sushit valmistades.













Igapäevane köögi juhtimine ja köögitöö on mitmekülgne, huvitav, ma saan suhelda väga huvitavate inimestega, lahendada erinevaid probleeme ja teha seda tööd mis mulle meeldib. Päevad on pikad ja muidugi ka tekib rutiin, kuid seda leevendavad uute maitsete proovimine ja eritellimuste täitmine, kus saan proovida uusi asju ja ennast arendada. Peakoka töö on muidugi pingeline, paljud ei sobi selleks, aga kui väga tahta ja vaeva näha siis igas ühes on potentsiaal olemas. Päevad on pikad, töötunde on palju ja kui tekib "tramm" ehk väga palju tööd ja tellimusi siis paljude närvid vastu ei pea, seepärast sobivadki kokkadeks vähesed. Hinnake kokkade tööd, see on raske!




KAS TEIE NAUDITE OMA TÖÖD?

1 kommentaar:

  1. Tubli, et selle teekonna ette võtsid! Olen aastaid oma peas mõlgutanud erinevaid äriplaane, kuid pole siiani sellega kuskile jõudnud.

    VastaKustuta